tirsdag 24. mai 2011

Her sitter jeg..

Trøtt i trynet og koppen full av kaffe.. Har starta vaskemaskina med sengeklær.. håper å få unna litt før jobb. Hundene ligger rett ut og snorker enda.. de er ikke vandt til å stå opp tidlig,heldigvis. Ble en kort tur i går, men hele flokken.. øra flagra i vinden og de så ut som de skulle lette ;) Søteste..
Baka, eller jeg baker jo ikke strengt tatt, det er jo bare å klæsje sammen.. uansett, jeg lagde knekkebrød med hakka nøtter i. Tok bare et par never blanda nøtter å hakka i food-prossesor og laga røra som vanlig. Kjempegoe!
Skal ned å nappe Romeo etter jobb i kveld, han er ikke nappa før og har heller ikke hatt behov for det. I motsettning til søstra Alli som sikkert kunne blitt nappa hver mnd.. Blir ikke klok på den pelsen!! Må vel gå over mine egne også, ser Ask begynner å bli litt lurvete.. Frida er litt som Alli, men ikke så ekstremt! Ser dessuten ut som om jeg må kjøre 150 opp til Alta i sommer.. da jeg ikke får pass til flokken :( Hadde liksom ikke tenkt det da men. Vet ikke helt enda, er litt tid igjen.. håper det løser seg, det er liksom ikke det mest ideelle å kjøre så langt med bikkjer.. Og, barnedåpen er 3 juli, jeg begynner på jobb 4.juli... hvordann løser man 150 mil da tro? Må vist pønske litt mer på den der... kommer vel tilbake til det.

Lchf, kjøpte inn en del fisk og kylling i går.. i håp om at det skal bli enklere å pønske ut nye retter eller vertfall,enklere å spise rett.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar