mandag 6. juni 2011

Mandag

Da var det endelig mandag igjen.. og vi har gjort unna fri-helga. Fri ble det da ikke.. jeg fikk lov å komme inn å jobbe noen timer på søndag. Sånn er det med sykdomm og lite folk å ta av. Vi hadde bryllupsdag på søndag, den gikk ganske så upåakta henn.. ikke at det betyr noe egentlig. Roger og Stian va i konfirmasjon til Petter, jeg valgte å være hjemme for å ikke ødlegge dagen for konfirmanten. Dessuten orker jeg ikke se mer forskjellsbehandling.. Etter 25 år i den familien har jeg begynt å få nok. Nok om det, som dere ser av innlegget under var jeg på hytta ;) Koser meg skikkelig der oppe, og jaggu fikk Stian hala inn en fisk også!! Det er ikke lett å få fisk der oppe nemmelig.. Håper vi får nye hyttenaboer i løpet av året, og da de RETTE naboene selvfølgelig ;) Skal være flinkere til å gå opp dit utover, om ikke annet så på dagsturer.. det er ikke så langt, men motbakker hele veien opp. Hundene liker seg der oppe, men blir rastløse om natta. De er jo vant til bur.. så å ligge løs er litt rart vistnok. Idag er planen en tur, må bare få bakfoten til å fungere.. isjiasn er skikkelig ilter for tia. Lurer på å gå opp på festningen.. ta litt bilder osv.. Også muligens innom Øyvind`s svigermor på veien hjem for å ta en kaffekopp.. egentlig en god plan det tror jeg ;) Ha en fin dag alle sammen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar