onsdag 22. februar 2012

Alt i alt, en fin dag :)

Andre blogginlegg idag, hva sjer liksom?!
Tok med huskyer på sparktur idag, stakkar Ask var fortvila for han fikk ikke bli med..
Brukte splittkobblinga istede for kjørelina og det fungerte myyyye bedre! Knall føre så vi susa avgårdet.. måtte gå og bære sparken over riksveien der var det bart.. men så var vi igang igjen. Passerte to damer som gikk tur i finværet og holdt kanten mens en traktor passerte oss.. nye utfordringer dukker opp litt etter litt ;) Ble 7,6 km idal, alså litt lenger enn vanlig.. og gjennomsnittsfarta var utrolige 8,9km i timen!!
På vei hjem så dukka ørneparet opp på himmelen, nydelige skapninger. Jeg valgte å ta kaffekoppen med meg ut og satt ute på reinskinnet mitt og kosa meg. Med to digre ørner på himmelen over meg...

Så ble det tre korte og effektive timer på jobb.

På vei hjem svingte jeg innom prix og kjøpte pølser. Jeg og Stian tente bål og grilla pølser og kosa oss skikkelig :) Det ble jaggu bålkaffe og marsmellows også :) Kan man ha det bedre ?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar