lørdag 25. februar 2012

Blogger

Der ute i blogg-verden finns det en jungel av lesestoff. Mer eller mindre inntresangt.. Vi har vel alle våre favoritter? Jeg følger med på endel mat-blogger..da det er min interesse. Og jeg har også noen venner jeg har blitt kjent med på nett som jeg følger, og andre som min datters blogg selvfølgelig :) Men idag vil jeg anbefale dere bloggen til Eirin.
Hun er jaggu en dame som vet å ordlegge seg, jeg ler så jeg griner innimellom. Og nikker gjenkjennende og smiler.. hun får virkelig sakt det!! Hun deler raust av seg selv, og sitt liv. Har en selvironi som kan få den mest sindige til å få bakoversveis og er ærlig(føler jeg vertfall) Ta dere en tur innom å se selv!
http://frolic-eirin.blogspot.com/

God Helg videre!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar